Csináljuk tudatosan a dolgokat !
- Pontosan ismeri-e piaci konkurenseinek helyzetét ?
- Összeállította-e melyek cégének /termékének erősségei gyengéi (SWOT) ?
- Ismeri-e a potenciális vásárlóréteg nagyságát ?
- Objektíven ismeri-e a potenciális vásárlói választásának prioritásait ?
- Ismeri-e potenciális vásárlórétegének korát, termékkel/szolgáltatással kapcsolatos szokásait?
Ha nem, vagy csak részben áll rendelkezésére objektiv, harmadik személy által készült összeállítás a fenti és hasonló alapvető fontosságú kérdésre, akkor mindenképpen javasoljuk vegye igénybe szolgáltatásunkat!
Jelentős és gyors felfutást eredményez, ha a piac pontos felmérése alapján készíti el üzleti és marketing stratégiáját. Fenti kérdések nagyban elősegítik, hogy üzleti kommunikációja ne “kidobott” pénz, hanem a legjobban megtérülő befektetés legyen. Egy átfogóan átgondolt stratégia pontos vezéfonalat jelent a kommunikáció stílusában, segíti a cégarculat és image megfelelő kialakításában. Felejtse el a sajátmagában rögzült téves stereotip válaszkat – mint például: “az ár a legfontosabb”. Higgy el az ár semmit sem jelent magában. Pl ha egy autó 4 millió Ft mindaddig nem jelent semmit amig nem tesszük hozzá, RollsRoyce vagy Trabant… Alakítsa ki saját image-t! … és mindezt ne tartsa titokban…
A megfelelően kialakított kommunikációra számos eszközt ajánlunk midenekelőtt a multimédia világában a cégarculattól a kiadvány szerkesztésen át, – a megfelelő WEB oldal klialakításig, hidetési filmekig… Mindezt nem kizárólag nagy cégeknek, hanem akár egyszemélyes kisvállakozásoknak is. További részletekért tekintse meg Marketconsult kft. stratégiai partnerünk oldalát is !